måndag 7 februari 2011

Helgen

Då var ännu en helg över...Tiden går fort nu:) Det gillar vi! I lördags var man bjuden på tjejfest hos syrran. Riktigt trevligt. Körde bla spelet " Jag har aldrig" och ett "genitest" typ...Väldigt kluriga frågor. Värre än arbetsförmedlingens frågor t o m:)) Sen blev det lite Singstar oxå för en del. Sen drog alla vidare till Harrys o skaka rumpa, medan Tina o jag gick hem till mig! Vi satt o snacka en stund om allt o ingenting för att sedan försöka sova.Men det är ju inte alltid så lätt när två odrägliga o fulla karlar kommer inramlandes..Herregud säger jag bara! Jobbigt med fulla människor när man själv är nykter hahahaha. Söndagen var en skön slappardag. Joanna kom på besök en sväng och sedan Heidi o Ludde oxå...Trevligt!

 Johan & Jimmy ramlade in en sväng på tjejfesten
 Joanna & Kristina på glatt humör
Partybrudar Aina & Tess


Idag när jag vakna och i vanlig ordning ska gå in o väcka Engla så får jag se nåt riktigt kul:)) Engla har bäddat på mattan med sitt överkast som madrass och tagit ner täcke o kudde o där sov hon:)) Med både tak o sänglampan tända sov hon som en stock. Hon är bara för rolig ibland!

1 kommentar:

heidi sa...

Åh vad söt hon är :)
Kul o träffa dig i helgen :) Kram