fredag 4 februari 2011

IQ-test

Var på arbetsförmedlingen idag...Hmm, mkt intressant! Fick göra tre olika tester...Vet inte om jag ska skylla på min naturliga hårfärg eller bara att testen var allmänt svåra ,för fy fan säger jag bara!!! Har aldrig känt mig så blond:)) Dem första 20 frågorna gick ju bra, men resterande 39 var det lite sådär med. Men kul ändå att se hur man klarar att koncentrera sig o så med tanke på att jag ska börja plugga o så. Det är just därför han ska kolla mig lite innan. Fick inga provsvar idag,men jag sa till honom att det är lugnt att han kan behålla dem sa jag:) Han ska inte få förstöra min helg hihihihi!!! Nä, så illa var det nog inte, men ändå!Nu inväntar vi Johan för att åka o hyra film till barnen till fredagsmyset:)
Ha en mysig fredag alla!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.libero.se/Pages/Club/Default.aspx?id=25825 Där kan du få saker till det blivande barnet gatis :) Gratis är alltid bra!