fredag 11 februari 2011

J*la skit!!!!

Så var den tillbaka igen...Snöhelvetet!!! Hade nästan börjat få lite vårkänslor, när man såg gräset titta fram,men den lyckan varade inte länge!
Fick en  inbjudan med posten idag till bröllop i sommar...Så nu har vi lite att se fram emot:)) Sen kommer det ju en bebis oxå o sen blir det dop o grejer, så ja vi kommer nog ha lite att göra. Nån gång blir det vååååår o sommar!
Var ju på besök igen på ams idag och fick sitta i två timmar med en jäkla massa test igen. F*n vad man kan känna sig dum ibland! Fast rätt intressant ändå att se vad man behärskar o inte. Han tyckte jag var jätteduktig, men själv kände jag inte så.
Har beställt kurskataloger,men dem verkar inte behaga komma! Fast jag har ju ett tag till att bestämma mig om min framtid. Först ska man ju vara mammaledig!
Imorgon blir det att åka o kolla vagnar till bebben. Det är såååå svårt att välja!
Trevlig helg på er!!!

Inga kommentarer: