tisdag 14 oktober 2008

Im back!!!!

Så där ja Sofie:)) Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen...
Ibland kommer jag inte på ett skit att skriva bara. Det känns som att dagarna ser likadana ut just nu.
Vi var ju i Gusum hos mina föräldrar i helgen. Det söööög! Jag blir sååå lätt uttråkad. Oftast när man åker dit brukar man kunna hälsa på alla gamla kompisar, men det var inte en enda hemma den här helgen. Typiskt!!! Så det blev att hälsa på min mormor. Engla lärde sig att säga momma som vi kallar henne så hon blev överlycklig. Hon är nog en favorit hos henne:)) Det kan ju va så att det lockade lite att vara hemma i lkpg oxå just den helgen för att jag hade chansen att vara på Ladies night:((
Det blir ULLARED på fre...Fan vad ql! Vad jag ska shoppa!!!!!!
Nä, nu ska jag väl sätta igång att göra mat. Johan ska jobba över hela veckan så han kan åka till ullared med mig. Idag blir det fläskfile och pomme. Johans val! God tisdagsmat....

3 kommentarer:

Anonym sa...

blir inte ullared blir boden och äta korv hahaha

Anonym sa...

Eller hur du Johan:))

Anonym sa...

Hoppas du hittar nått i Go Ulla ,själv blev jag 9 påsar rikare =)