söndag 19 oktober 2008

Shopping!!!

Denna helg har nästan enbart bestått att av att shoppa....Först Ullared i fredags, där jag kan tillägga att vi inte var ensamma. Ohh, my good vart kommer alllt folk ifrån??? Hade världens lista på allt jag skulle handla, men kom väl hem med hälften ungefär:(( Så det fick ju bli att gå på tornby i lördags och shoppa till hemmet. Vad lite tyg kan göra alltså. Från att ha haft allt i svart/vitt i vardagsrummet så köpte jag lite lila gardiner, kuddar,duk, ljus m.m och jäklar vilken skillnad det blev...Ett nytt rum!
Sen fick jag för mig att åka till Ikea idag och kolla runt lite till på saker som kan göra hemmet lite roligare på hösten. Men jag kom väl hem med glödlampor och inget annat:(( Besviken som f*n!
Har iaf insett idag att mitt drömyrke är inredare...Det skulle vara jätteql att jobba som!!!

Inga kommentarer: