torsdag 9 oktober 2008

Främmande

Har precis haft främmande av barnens faster och en av kusinerna...Fikade och snacka lite. Gjorde upp en deal om barnvakt, så vi kan dra till ullared...Längtar!!!!
Ska bara fixa en resesäng så det är lättare att söva Engla hos dem:)
Fastern frågade mig om jag ville jobba på lör på Ladies night. Fan, att jag vill det kan jag lova...MEN vi ska ju till Gusum. Kan inte skjuta upp det mera nu:(( Kommer aldrig iväg dit annars. Jag som sååå gärna vill gå på det i år igen:( Men, men jag får väl ta det nästa år.

Nu är det bara en tim kvar till vi får domen om bilen...Den måste gå igenom!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

BLOGGA! ;)

Linda sa...

Ja ja jag ska:))
Fan, jag glömmer bort det hela tiden. Känns som jag inte har ngt att skriva ibland. Men jag ska skärpa till mig. Går in o läser din blogg typ varje dag:)