onsdag 10 september 2008

Träningsvärk????Nä, vart är den egentligen???

Jag är helt förundrad över vart träningsvärken tagit vägen....:) Räknade med att knappt komma upp ur sängen i morse, men känner ingenting. F*n vad skönt! Kanske inte var så otränad som jag trodde iaf då.
Idag har det varit fullt ös här hemma. Har haft öppen förskola:) Syrran, Liam & Loke, Marina o Theo har varit här med oss. Vi har fikat och snackat lite skit.
Skönt att få timmarna att gå när johan jobbar på kvällarna.
Ska väl försöka få in Alex från gården nu. Känns bara så taskigt att störa honom när han leker med kompisarna i sandlådan. Men någon gång måste han ju äta oxå....
Engla står o drar i mig...Tycker inte om när mamma sitter vid datan. Hinner bara "parka"ändan på stolen så blir hon galen. Varför????Hon får väl inte all uppmärksamhet hon kräver:)

Imorgon är det tillbaka till träningen då....Nu måste jag peppa mig sj för jag börjar redan tröttna. Har jag nämnt att det värsta jag vet är just att träna. Men jag är ju så illa tvungen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

får inte jag vara med på vänner listan =(
Skönt att slippa träningsvärken då.
Kramen bananen

marina sa...

du är så duktig gumman, önskade att jag hade ork och tid till att dra mig till gymmet...
tack för en rolig dag :) får vi göra om snart.
kraam

Anonym sa...

Jo det är bra förutom att jag har ont i händerna så mycket så jag är hemma idag oxå. Schysst att jag får va med på din vännerlista oxå =)
Lyckades lägga in musikspelare i min blogg igår kväll, kul när man kan göra lite med sin blogg.
Hur är det med er då?
Kramen bananen