tisdag 9 september 2008

Träning, träning och åter träning....

Idag har man varit såååå duktig(måste verkligen berömma mig själv)...Började dagen med att styrketräna i 1½ tim sedan bar det av till ett svettigt vattengympa pass. Väl klar där kändes kroppen som en enda stor geleklump. Jäklar vad otränad man är alltså. Men skam den som ger sig. Nu jäklar ska jag satsa stenhårt på träningen. Men chips kommer jag fortsätta vräka i mig:) Jag gör det inte för att gå ner i vikt utan för musklernas skull!!!
Nu är det en vilodag imorgon sen på träningen stenhårt igen.
Har suttit på bibblan med barnen en timme nu på em och läst böcker...Engla (huliganen själv) höll på att riva hela bibblan så fick låna lite böcker snabbt som tusan o lite skamsen gå ut därifrån. Bibblan var inte det bästa stället för Engla.
Imorgon satsar vi på ngn uteaktivitet istället:)

Inga kommentarer: