torsdag 11 september 2008

Sköna kommentarer:))


Gud, vad roliga 5 åringar kan vara ibland...Dem har verkligen svar på allt. Som idag t ex när Alex inte fick upp dragkedjan på tröjan. Han stod i hallen helt galen och till slut bara skrek han: -Den här skitdragkedjan är ju lika seg som en sten är hård:)) Jäklar vad jag skrattade. Han är ju så rolig!!! Vad får dem allt ifrån egentligen?
Måste ju berömma min lilla Engla idag oxå. Hon har varit hos frisören idag för första gången (har klippt henne hemma en gång innan) och hon som alltid har myror i brallan satt helt stilla...Jag var helt förvånad kan jag lova. Frisören fick t o m föna håret och självklart lite rosa färg i håret:)) Vad stolt man blir som mamma då. Jag trodde det skulle bli världens liv därinne, men ack vad fel jag hade.
Eftermiddagen har vi tillbringat utanför syrrans nya lya...Hejat på när pappa o Kristian har slitit som djur. Själva stod vi ute o höll på o frysa ihjäl med barnen oxå. Nu är det verkligen höst....

Måste till ULLA snart och shoppa raggsockor:))

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjosan i trosan!!
Nja det är sådär i händerna, dagvården börjar 29/9 så det är ett tag kvar.
Duktig tjeja som satt still då helt otroligt. Mm det där med kommentarer från barn =) dom lär sig fort, hjärnan hos barn är ju som en svamp fasiken.
ja då blev dom iallafall klarvakna imorse då =)
Kramen bananen