lördag 13 september 2008

Storstäda, baka bullar & sluta röka!!!!!!

Idag har det varit fullt upp hela dagen...
Började med att storstäda hela lägenheten i morse. Efter det satte jag igång att baka bullar. Riktigt smaskigt! Håller även på att sluta röka. Fan, det är jobbigt som bara den, men jag ska försöka mitt bästa och se om jag kan klara det. Så länge jag har ngt att göra hela tiden så hinner man inte tänka på att man är röksugen iaf! Värst är efter mat o fika. Kaffe utan cigg funkar knappt heller så nu ska jag sluta dricka kaffe oxå...Bli en riktigt nyttig människa:)) Eller inte. Gå upp i vikt kommer jag göra kan jag lova. Går i skåpen hela tiden och småäter just nu. Tur att det finns färska bullar att äta ikväll när det blir som värst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du kan sluta röka!!!!Jag tror på dig!Smarrigt med nybakade bullar!