måndag 5 mars 2012

Inslagen!!!!

Ja, inslagen är verkligen rätta ordet för hur jag känner mig!!! Innan dem skrev ut mig på sjukhuset mådde jag relativt bra, enda tills dr fick för sig att linda om mig lite grann....Eller ganska många lager....Tänk när allt detta ska av oxå med tejp runt halva ryggen. Aj!!! Har upptäckt ett rejält blåmärke på min rygg oxå. Hmmm, vad har dem gjort på operation med mig egentligen kan man undra:)) Nu är jag hemma iaf vilket är skönt! Lite jobbigt att känna sig så hjälplös bara! Har inte varit ute sen innan operationen. Men imorgon om solen lyser ska jag försöka mig ut en sväng!



Fy för att ta bort allt detta sen:(


2 kommentarer:

Heidi sa...

Ojoj det var mer paketerat än vad jag trodde. Obehagligt ju! Duktig du är! Kram

Linda sa...

Ja,det är allt annat än skönt:) Men hoppas bli av med det nästa vecka iaf:) Kram