tisdag 28 februari 2012

Blåslagen!!!!

Ojojoj, råkade se mig själv i spegeln nyss och det var ingen vacker syn:) Ser mer död än levande ut!!! Vad det gäller op så har den gått bra.  Men kan inte se nåt resultat än,för allt plåster och kompresser.  Men det jag kan se är iaf att det är helt blått på ena bröstet och svullet så imorgon ska jag träffa dr som op mig.  Det kliar ju som satan från plåstren så jag blir tokig.... Vi får se vad dr säger imorgon om allt. Nu återstår dem underbara sprutorna som Johan måste ge mig varje kväll:/ I låren., för att undvika proppar! Mkt skönt! Eller inte! Svider som satan! Det värsta med allt det här är ändå att jag inte ens kan krama mina barn:( Noah som inte förstår riktigt är det svårast med.  Alex & Engla har jag ju förklarat läget för.  Engla gav mig till o med frukost på sängen idag:) Nä, nu ropar sprutan på mig.






Inga kommentarer: