tisdag 27 mars 2012

Ett besök på stan...

Idag blev det en tripp till stan med Johan & Noah...Min älskling var så generös idag att jag fick både en klippning och ett par nya skor av honom:)  Tack!!! Nu återstår bara att färga håret...Hur jag nu ska lyckas med det när man är handikappad:/ Men jag måste verkligen,inget roligt med värsta utväxten!
Annars springer dagarna iväg som bara den här hemma. Igår var det dansskola och idag simskola:) Dagarna spenderas mest utomhus...Noah stortrivs ute i sandlådan,rutschkanan,studsmattan...ja typ överallt där han är fri trivs han:) Röjer runt överallt ungefär:) Ojojoj,vad jag kommer få jaga honom i sommar. Jag har tänkt köpa gymkort sen när allt läkt som det ska (vilket verkar dröja ett bra tag till), men frågan är om jag verkligen behöver det när jag har Noah??? :))

Varför ska det va så svårt att hitta ett par damskor i stl 35???? Istället får man lägga i sulor i alla skor så dem passar:)) Gahhh!!!!

Försöka få Noah att va still i en sekund är liiiite svårt!!!!

Inga kommentarer: