onsdag 21 mars 2012

Besök hos farbror Dr.

Idag var det då dags för en tripp till sjukhuset igen...Men idag fick jag för första gången på en månad ett glädjande besked med mig hem:)) Infektionsrisken är inte alls lika stor nu som den varit. Vilket känns helt underbart!!!! Äntligen kan jag slappna av för det, plus att jag slipper gå dit nåt mera nu den närmsta tiden:) Nu återstår bara besöken hos sjukgymnasten. Men det känns bra att få träffa henne, så jag kan röra mig normalt igen:)
Annars har dagen flytit på med underbart vår väder. Heidi kom förbi förut:) Jättekul! Tack för ditt besök. Resten av eftermiddagen har spenderats ute med barnen. Gäller att passa på när solen är framme...
Heidi o jag på min 30-års fest!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Åh vad skönt med ett positivt besked :) Mysigt att träffa dig :)Tog bara 30 min att cykla till Tannefors. Kramar

Linda sa...

Ja, det behövdes ett glatt besked nu efter allt:) Oj,30 min var inte illa:) Hurtigt av dig! Kram