onsdag 1 juni 2011

Vågar man???

Idag har vi varit en sväng ute vid Tornby och kollat läget lite. Skulle väl inte handla nåt egentligen,men kom hem med linne, kjol och lite andra småsaker till mig själv. Nu börjar det bli kul att handla igen när man gått ner i vikt...Har 3 kilo kvar sen är jag nöjd:))
Tack alla ni som röstade på klänningarna:) Har ännu inte bestämt mig faktiskt! Men jag har ju lite drygt en vecka på mig...Gillar oxå den rosa,men den är såååå kort och det gillar jag inte. Den gråa är mera bekväm.
Imorgon bär det av till Gusum...Ska bli skönt att komma iväg lite!!! Det är ju Gusums dagarna i helgen och jag funderar på att  kanske dricka lite alkohol för första gången på 9 mån:))  Vågar man det??? Ojoj, det kan ju bli riktigt sköj:) Den som lever får se!!!

 Stolt morfar

Stolt mormor

Inga kommentarer: