måndag 30 maj 2011

SNÄLLA HJÄÄÄÄÄLP MIG!!!!!!

Börjar få lite smått panik nu...Ska på bröllop nästa helg och vet inte vad jag ska ha på mig...När man precis har fött barn så är det ju inte så jättekul att köpa eller prova kläder direkt. Nu har jag två stycken att välja mellan,men vet ej vilken jag ska ha!!! Vad tycker ni???



Engla har hamnat i en riktigt rolig trots-ålder just nu. Johan sa till henne flera ggr förut att hon skulle in i badet,men hon vägra. Så till slut sa han att jag räknar till tre annars åker du i med kläderna på...1...2....3 plums i med kläderna:)) Engla blev inte gladare av det kan jag lova! Englas kompis hade sminkat henne så hon såg helt blåslagen ut i ansiktet...Men nu är hon glad igen o ren!

4 kommentarer:

Elin sa...

Jag tycker du ska ha den rosa :) den va söt!

bibbi_franzen sa...

den rosa passar nog bäst till bröllop

stina sa...

Tycker jag med ta den rosa :D

Anonym sa...

Den silvriga klänningen lätt... Med ett rosa skärp till :-)