onsdag 4 maj 2011

Lite om dagen!!!

Engla igår:
-Mamma, jag sa till Freddie att jag inte är kär i honom längre.
Jag: - Jaha gjorde du.
Engla: Ja, så nu vill inte han gifta sig med mig längre. Men jag ska ändå gifta mig med dig mamma:)) I en rosa kyrka när bebisen kommit ut...
Det är väldigt mkt prat om bröllop just nu här hemma. Vi ska leta fram bandet när syster gifter sig så hon får titta på det:))
Alexander har blivit väldigt osocial av sig...Han är inne i en period när allt handlar om spel, både på datan, tv:n och telefonen...Men så länge han sköter läxorna o inte spelar för länge är det ju ok:)

Kanske ska ta och hoppa lite studsmatta:)) Nej,tack!!!
Hos bm gick det bra förut. Allt ser fortsatt bra ut:)) Snart är h*n här!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

i love cocaine

Anonym sa...

i love cocaine