fredag 6 maj 2011

En j*la massa humörsvängningar!!!

5 dagar kvar till bf och jag känner hur mitt humör inte är som det ska...Så se upp alla som är i närheten av mig. Den eviga väntan (och då har jag inte gått över tiden än) känns hemsk emellanåt. Det är lustigt att man har stått ut i snart nio månader, men dem sista dagarna är verkligen värst!!!
Johan har varit ledig idag så han och jag tog en sväng på Ikano huset förut o handlade lite sommarkläder till Alex. Inte så uppskattat att få kläder, men ett nödvändigt måste:)) Passade på att äta ute oxå utan barnen...Skönt att slippa laga mat.
Ikväll blir det film här hemma och fredagsmys!
Se om det blir ännu en sömnlös natt idag...Hoppas nästan på det och att värkarna sitter i heeeeela tiden så man kan åka upp till förl:))
Ha en trevlig fredag alla!!

Inga kommentarer: