lördag 2 april 2011

Övermätt

Sitter nu hos mamma och pappa i Gusum och är så jäkla spymätt...Blir ingen rolig natt det här inte:))  Fått underbart god mat och efterrätt. I morse bakade vi kringlor oxå. Mums!!! Sen har vi haft besök av Tina & Jimmy. Trevligt! Var oxå en sväng till Viken och gjorde fynd till mig själv. Nya koftor:) Jag är helt tokig i koftor och kände att jag ville ha lite nya...Kul med lite nytt sen när bebis kommit. Nu går det ju liksom bara att knäppa översta knappen än så länge!
Ska börja med att ge lite ris o ros här i bloggen oxå.

RIS: Hypokondriker och människor som bara gnäller på allt o alla (utom sig själva förstås) finns det nåt värre! Jag är då fan inte felfri iaf:))
ROS: Till  mina underbara vänner som man alltid kan lita på:) Love you!

Nä, nu ska jag ta och lägga mig på soffan en stund och bara njuta!

Inga kommentarer: