måndag 4 april 2011

Måndag!!!

Idag har jag haft en heldag med min son:)) Alexander har varit ledig från skolan,för vi fick äntligen tid för utredning av hans astma idag. Tog ju endast lite drygt två timmar på sjukan...Men nu är det äntligen gjort! Skönt!!! Efter det blev det en tur till stan med honom. Han ville äta på Mc donalds och sen blev det ju oxå en sväng förbi leksaksaffären. Men det var han värd:)
Engla hade visst blivit bortskämd hon oxå idag, men av mormor o morfar:)) Dem tog en tripp till Nkpg med henne. Hon som älskar affärer så det var ju lyckat för henne.
Imorgon kommer Engla hem till en överraskning:)) En ny cykel...Ska bli kul att se hennes reaktion!!!

Den här veckan är den första på länge som jag inte har nån bm o dr tid att passa. Skönt!!! Förutom idag då:)) Hoppas det blir fint väder så man kan sitta ute o njuta.
Vad det gäller bebisen så lider jag med den...Guuuud,vad trångt det måste va i magen för h*n:( Men snart hoppas jag du kommer ut till oss:) Du är mer än välkommen!!!

Det är nog därför h*n hickar så förbaskat på kvällarna därinne...

Inga kommentarer: