torsdag 29 oktober 2009

Nu har jag bestämt mig...

ska ta svininfluensa sprutan...Har vägt för o nackdelar länge nu och kommit fram till att jag måste ta den. Dels för min mammas skull. Hon är ägg allergiker och kan inte ta den. Så för att vi ska kunna träffa henne utan att smitta henne om man skulle få det så vill jag ta den. Sen ska vi ju åka utomlands oxå. Egypten är ju ett riktigt smutsigt/skitigt land så där lär det väl va fullt med bakterier. Har varit och tagit Hepatit A vaccin oxå, så nu måste jag tydligen vänta 2 v på att ta den andra sprutan, så dem inte slår ut varandra. Hade jag inte en aning om innan, men nu har jag kollat upp det. Sen ska jag ta ett flytande vaccin oxå mot kolera:) Sen jäklar är jag redo...Blir dyrt det här!!! Men ,men vill inte komma hem o smitta barnen med ngt skit! Bättre att va säker från början.
Ska bli sååå skönt att åka iväg till värmen. Kollar vädret i Egypten varje dag. Idag har dem 33 grader. Lite lagom:) Kommer sakna mina barn ngt fruktansvärt bara,men det är bara att härda ut.
Har kollat upp några saker jag absolut vill göra i Egypten...Rida kamel i öknen, Gå på delfin- föreställning och snorkla.

Imorgon bär det av mot mini-semester i Gusum:)) Bara ta det lugnt för en gång skull! Har varit mkt den senaste tiden...

Nä,nu ska jag dra till stan och fika med Theres och snacka lite skit...

Bye bye

Inga kommentarer: