söndag 25 oktober 2009

Händelserik söndag!

I morse bestämde jag mig för att göra ngt kul med barnen idag. Alex som inte är så van med att åka buss ville så gärna göra det. Så då fick det bli en busstur ner till Trädgårdsföreningen först. Där lekte vi massa och fikade. Sen blev det lunch på Mc Donalds och efter det en sväng på stan. Blev en hellyckad dag som jag tror barnen uppskattade massa. Men nu sitter man här med den jobbiga söndagsångesten...Jobb imorgon!! Ska på arbetsintervju oxå imorgon kl 13. Spännande!!!
Tyvärr inga kort från dagen idag, glömde kameran hemma. Som vanligt!
Nä,nu ska jag lura min dotter i säng...Hon är helt slut och hon förstår ju inte direkt det här med att ställa om klockan direkt. Så för henne är det sovdags nu:)) Åh, för mig om en timme...Zzzzzzzzzz!!!!

1 kommentar:

Angelica Johansson sa...

Vad är det för arbetsintervju då? låter spännande iaf=) Kram