torsdag 26 februari 2009

Skärpning Linda!!!!

Uppdaterar nu bloggen igen för femtielfte gången....Vart tar tiden vägen egentligen????
Jag älskar ju att skriva, men känns som jag inte hinner med:)
Ja, vad har hänt sen sist jag skrev då...Hmmm, jobbar fortfarande kvar på IKEA. Men har varit hemma ett par dagar för jag har fått inflammation i ryggen:( Ont satan gör det fortf ,men känner att jag inte kan vara hemma längre!!! Det är bara att härda ut helt enkelt!

Åh, vad jag längtar till sommaren nu. Grilla, sola ,bada. Hoppas vintern går över fort nu så man blir lite piggare oxå. Sista tiden har man ju somnat vid 20 tiden. Så sällskaplig är jag. Blir väl så när man går upp 04.30.
Längtar oxå till min dotter just nu. Hon har varit hos faster hela dagen. Kommer inte hem förrän vid sex ikväll:(( Åhhh,vad jag ska pussas då:))

Inga kommentarer: