fredag 27 februari 2009

ÄNTLIGEN FREDAG!!!!

Nu var snart denna vecka avverkad....Skönt! Jobbar ju tyvärr på sön då. Men,men det är ju lite xtra pengar.
Alexander har ju börjat på skridskoskola på söndagar vilket han tycker är asql! Bambi på hal is än så länge:) Men vem vet, kanske han blir hockeyproffs vartefter så han kan försörja sin mor:))

Johan fyller år på mån och som vanligt vet man inte vad man ska köpa. Sen igår fick jag reda på att min kompis skulle sälja deras playstation. Då tänkte jag att det blir en bra present till honom. Så han fick själv åka och hämta det igår...Så då var den saken ur världen! Så i helgen vet jag ju iaf vart Johan kommer sitta:))
Jag gick lite efter Johans motto när jag valde present: "Man ska köpa sånt som man själv har användning av" Perfekt för nu kan ju jag fixa lite singstar skivor o grejer till mig själv oxå.

2 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

kul att bloggen är igång igen =)))

Anonym sa...

Ja,visst är jag duktig:))