tisdag 22 maj 2012

Vilket skumt väder det varit idag...På långpromenaden i morse regna det o åska för fullt. Men nu har det spruckit upp o blivit blått på himlen igen:)
Igår var vi på vc med Noah för 1-års kontrollen...Usch,vad han skrek när han fick sprutorna i benen:( Så hemskt att sitta o inte kunna göra så mkt. Stackarn! Han går inte upp i vikt som han ska heller. Men det är jag inte orolig över...Med tanke på hur mkt han äter o hur vild han är så förstår jag att han inte går upp:) Men dem vill ändå ta lite prover på honom.Så på tors ska vi tillbaka o då ska dem sticka honom igen:( MEN då får Johan följa med. Själv ska jag till Dr o kolla hur mina prover ser ut då:/ Alldeles för lågt blodtryck har jag. Men det finns väl inget att göra åt lågt blodtryck väl???
Var på Ikano en sväng med Joanna och shoppa lite igår. Alltid lika trevligt att ses:)
Snart dags att ta en sväng till Maxi och Skopunkten för att lämna tillbaka Englas skor, som var för stora.

Inga kommentarer: