söndag 1 april 2012

Lyckan vara inte länge:/

Ja,vad ska man säga...Var en sväng på sjukhuset förut för att jag inte mår bra. Vilket resulterade i en hel del tabletter (12st om dagen)...B l a penicillin i ytterligare 1 månad TILL ATT BÖRJA MED!!!! Blir snart tokigt på det här:( Usch, vad det känns hopplöst!
Första uttaget....750kr fattigare:/

Fick för första gången en bra Dr iaf som verkligen tog sig tid att förklara vad som händer med min kropp nu. Men dem har ju inte alla svar dem heller tyvärr. Det är bara att vänta o se om jag ska behöva operera om mig eller inte:( Så nu blir jag stammis på sjukhuset vart efter igen. Jag som trodde jag skulle slippa det. Konstigt vad läkare säger olika hela tiden!!! Vem kan man lita på egentligen??? Ena dr säger att detta är väldigt ovanligt med dessa komplikationer,medan nästa säger att 70% av dem som gör denna op får komplikationer...Hmm,vad ska man då tro??? Japp, så ser mitt liv ut nu. Tragiskt!!!
Mamma o pappa var snälla o kom in i morse o tog hand om barnen iaf:)) Så vi bjöd dem på lite mat o efterrätt innan dem åkte hem igen:)

Vad vore livet utan dessa underbara ungar???  Älskar er!!!!

Inga kommentarer: