måndag 23 april 2012

Fullt upp!!!!

Idag har jag varit hos Dr igen för återbesök efter senaste operationen. Gick bra o dem tog bort stygnen. Nu ska jag förhoppningsvis inte dit förrän i oktober när operation nr 3 blir. Känns ju skönt måste jag säga. Efter besöket på sjukhuset tog vi en sväng till syrran o åt lunch ute på deras altan i det sköna vädret. Allting blir så mkt roligare när solen tittar fram. Tog en sväng till Maxi oxå förut för att köpa lite blommor till vår trädgård. Men det fanns inte en enda blomma att plantera ute. Mkt märkligt! Är det inte dags för sånt nu??? Imorgon blir det en sväng till Plantagen istället....
Har även hunnit med en sväng till tdl med Alex. Gick bra. Inga hål eller nåt sånt:))
Nu ska jag sätta mig o leta resor:)) Är lite smått sugen på att åka iväg i höst med familjen!!!

Oj,vilka gamla kort jag hitta:) Här var hon inte stor:)

R.I.P våran fina Nicko...Alex bästa vän som han säger!!!

Inga kommentarer: