torsdag 29 mars 2012

Avslappnad!!!

Idag har jag varit hos sjukgymnasten igen. Vilken skillnad man känner i kroppen efter dem masserat och mjukat upp mina muskler...Underbart skönt! Ska dit ett par ggr nu för att komma igång med kroppen. Det behövs verkligen. Kan fortfarande inte lyfta eller bära nåt för det gör så fruktansvärt ont. Och som sjukgymnasten säger allt som gör ont ska du undvika. Men det värsta av allt är att åka bil:/ Okej,när man kör rakt fram, men i alla rondeller och gupp, då är det ingen höjdare! Tanken är att vi ska ta oss till Gusum i påsk, så vi får se hur det går:))
Igår var jag på stan med bästa Joanna och shoppa lite:) Hitta bara ett linne till mig själv, men Engla fick 3 klänningar till sommaren. Sen efter shoppingen blev det en tripp till Ming Palace för god mat.
Nu ska jag fortsätta röja i barnens garderober...Har upptäckt att den enda som inte har ett enda sommarplagg är Noah:/ Dem andra två klarar sig nu. Skönt!

Min stora kille som snart fyller 9år....Herregud!!!!

Inga kommentarer: