lördag 18 februari 2012

På benen igen!!!!

Nu äntligen börjar vi återhämta oss här hemma!!! Skönt! Efter en vecka inomhus så är jag rätt sliten.,uttråkad och rastlös!!! Så i fm åkte vi en sväng ut till Tornby. Har ju så många fina presentkort kvar som jag fick på min 30 års dag:) Men har bestämt mig för att handla för dem sista nu operationen istället.Då kommer jag nog behöva lite tröstshopping:) Men en parfym köpte jag iaf i dag:) Escada,mums vad gott den luktar:) Nästan så jag vill äta upp den! Noah är inte rikitgt med i matchen än ,så när vi kom hem fick han och jag hålla oss inne medan Johan gick ut med Alex & Engla o lekte i snön. Medan jag servera korv med bröd till dem:))

Escada Sexy Graffiti

Stora klot:)

1 kommentar:

Lena Thunborg sa...

Hej!
Här kan man tröstshoppa, miniparfymer i samma pris som ett läppstift! Prova!
www.miniparfym.com
Kram!