onsdag 22 februari 2012

Operation!

Börjar se ljuset i tunneln nu:) Vi alla är lite bättre nu iaf. Har äntligen fått klartecken idag från narkosläkaren att det blir operation på fredag,trots min förkylning. Skönt!!!! Är så jäkla nervös! Så ni vänner som inte har nåt för er på lör eller sön kan ju komma o hälsa på mig på sjukhuset:) Fy för att ligga där o glo in i en vägg. Hoppas på eget rum iaf:)
Stackars mina barn som inte haft så roligt lov:( Hade ju velat göra nåt med dem innan op, men dem är inte tillräckligt bra än tyvärr! Tänkte ha lite fredagsmys med dem redan imorgon och bara mysa med dem. Har förklarat för Alex & Engla att jag ska operera mig. Alex tog det bra,men Engla blev ledsen och börja gråta.. Hon blev mest ledsen för att jag inte ska sova hemma. Men mormor o morfar kommer ju vara här med dem så hon överlever nog:)


1 kommentar:

Heidi sa...

Kommer gärna och hälsar på dig om det går gumman! Massor av kramar till dig <3