onsdag 22 juni 2011

Beslutsångest...

Har suttit nu i två dagar och kollat på b.la H&M`s hemsida och hittat en del kläder jag skulle vilja ha...Jag kommer så långt som "till kassan", där ångrar jag mig. Hmm, då har jag suttit i mer än en timme innan o velat fram o tillbaka om jag verkligen behöver just det plagget. Blir tokig! Då är det kanske inte meningen att jag ska handla nåt kanske??? Brukar aldrig ha beslutesångest annars ju:) Det skulle ju vara kul med lite nya kläder,men sen kanske jag inte behöver dem??? Svårt med stl oxå när man skickar efter!
Nä, får väl vela ett tag till då:)
Försöker ta tag i dem där 3 kilona som jag vill ha bort nu. Sallad är gott,men börjar bli lite långtråkigt! Måste hitta annan "smalmat":) Har blivit alldeles för mkt fikabröd sen Noah kom till världen...Nu får det va slut med det snart!!! När jag blivit smalare så ska jag belöna mig själv med nya kläder kanske:))!!!

2 kommentarer:

marina sa...

Byt ut lunchen till en måltids ersåttning, finns många olika smaker o brq när det är varmt o matlusten är borta :)

Linda sa...

Får ta och göra det:) Vilken smak rekommenderar du?