torsdag 14 april 2011

Underbara våren!!!


Studsmattan framme, solen lyser, gatorna är sopade, vad mera kan man begära? Underbart väder vi har nu!!! Imorgon har jag bestämt mig för att premiär grilla hur än vädret är:)) Men än så länge har dem väl lovat fint väder imorgon. Så skönt att slippa alla dessa jobbiga vinterkläder o allt som hör vintern till. Nu längtar jag till sommaren....
Jag bad precis Johan att ta ett kort på min mage igen o jäklar vad den växt sen sist:)) Vi längtar nåt fruktansvärt nu alla i familjen!!! Engla tjatar varje dag: - När kommer bebisen??? Sen berättar hon för allt o alla vilken duktig storesyster hon ska bli o hjälpa till massor:) Ska bli kul att se om det blir så! Bebisen ska även få hennes trehjuling o potta för dem behöver hon inte mera säger hon:)
Nä, nu ska jag ut till familjen o njuta av det underbara vädret!! Kanske oxå ska ta en hopptur på studsmattan:) Eller inte!!!

Inga kommentarer: