söndag 27 mars 2011

Snart över...

Nu är snart denna helg över...Jag är inte bitter för det. Är bara glad om veckorna går fort nu. Inget är som väntans tider. Mår väl sådär ska tilläggas....Jäkla kräkningar och sammandragningar! Trycker på rätt rejält nu kan jag lova. Igår skulle vi bara ta en sväng till biltema o handla lite,men när vi kom ut dit så ångrade vi oss. Johan är så bilkåt just nu:)) Så vi tog en sväng till lillebror med tjej i Norrköping istället. Mkt trevligt!!!

Imorse bestämde vi oss för att ta en ordentlig storstädning här hemma. Jag tänkte även byta gardiner i v-rummet. Skulle leta efter mina vår/sommar gardiner jag köpte förra året.Men ena längden är helt j*la borta!!! Har letat överallt,men den finns inte. Så ut till Hemtex i Tornby för att shoppa nya,men icke hitta jag några:(( Så jag får väl ha svarta gardiner hela sommaren...Nä,ska försöka hitta några andra. Men jag hittade iaf en ny kofta till mig på Gina. Har en likadan svart. Dem är sååå underbart sköna, så fick tröstshoppa en sån istället.



Engla redo för shopping tur.

Inga kommentarer: