söndag 16 januari 2011

Överstökat!!!

Igår var nog en av den mest kaotiska dagen i mitt liv, men mycket trevlig oxå. Hade kalas för Engla då. Trodde jag hade sagt bra tider till alla så vi slapp ha alla på en gång. Men icke ALLA var visst här samtidigt till slut. Det är ju inte så att man bor i slott direkt,men finns det hjärterum finns det stjärterum:)) Engla fick mycket fina saker. Den mest uppskattade är nog ändå hennes nya garderob:) Bytte hon kläder ofta förut så är det inget mot vad hon gjort det senaste dygnet. Alla kläder fick inte plats,men dem viktigaste iaf:))

Jag blev även uppvaktad med paket:) Tack snälla mina gudbarn och Linnea för fina o goda paket:)) Riktigt rolig bok måste jag säga....Fick även lotter och välbehövliga presentkort:)) Tack alla!!!



Engla lyckades blåsa ut alla ljusen:))



Idag bestämde vi oss för att åka på bio med barnen...Vi tyckte att Engla var ovanligt kelig i morse,men tänkte inte mera på det...Bokade biljetter och var nästan på väg när jag ser hur hängig Engla är. Tar tempen o visst har hon feber:( Så ingen bio för Engla...Johan, Alex & Jon fick gå o se på Narnia!!! Det var uppskattat:)) Engla o jag har haft en mysdag i soffan istället vid Sunes jul...Liiiite trött på den filmen nu!!!

Inga kommentarer: