fredag 7 januari 2011

Hur svårt ska det va.....

Att hitta en normal vagn??? Med normal menar jag som typ Englas dockvagn:)) Fast gärna i annan färg:) Men måste va Brio. Dagens konstiga trehjuliga o mindre däck fram o större bak är inte fina...Får panik när jag inte hittar nån jag vill ha. Vi har börjat planera massa för spjälsäng m.m. nu och planerar en tripp till Ullared inom en snar framtid. Sen är det en rejäl utrensning av förrådet som gäller imorgon för att få plats med massa nytt:))


Dagen har spenderats hemma o på Maxi:) Frågade barnen på fm vad dem ville göra idag...Alex visste inte,men däremot Engla sa direkt: - Jag vill åka till leksaksaffären och köpa bebisleksak till bebisen:)) Såååå gulligt!!! Nu börjar hon inse att vi ska bli en till i familjen. Bebisen skulle även få låna hennes dockvagn att ligga i:)

Nä, nu är det hög tid att svulla i sig årets första semla:)) Mums!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.billigabarnvagnar.se/?gclid=CLCT1JO5qKYCFUQI3wodcnuXpQ Kolla den länken. Där finns det några som ser ut som Englas dockvagn :)

Fia sa...

Påminner inte hennes vagn lite om Brio Happy eller?

Linda sa...

Tack anonym för tipset...
Fia: Ja, det ska va en kopia av Brio Happy fast mindre:) Jättefina,men jag är ju så kort o ser knappt över suffletten:))Helt hopplöst!!!