söndag 21 november 2010

Hemma igen!

Helgen har vi spenderat i Gusum hos mina föräldrar....Mycket mysigt! Eftersom det varit mestadels regn så har man mest varit inne.
Fick ett ryck igår och bestämde oss för att baka lussekatter...Gott!!!! Fick med oss lite hem:)) Sen har det blivit lite som en "tradition" att vi får svampstuvning varje gång vi kommer!!! Känns som jag aldrig blir trött på det!!!

Igår var vi oxå och hälsade på hos Tina & Jimmy! Trevligt som vanligt! Snacka lite skit och allvar:))

Har insett att man ska vara rädd om dem vänner man har! Har haft mycket jobbigt att tänka på sista tiden och det är verkligen då man ser vilka som verkligen bryr sig på riktigt och är ens vän! Tack alla ni som stöttar mig och som har ringt o allt! Er ska jag vara rädda om! Och jag hoppas ni vet att ni kan komma till mig oxå när som helst!!!!

Nu är man ju tyvärr tillbaka till verkligheten igen med allt vad det innebär...Städa,laga mat,diska buhuuuu!!! Vill till Gusum igen:))

2 kommentarer:

Tina Karlsson sa...

<3 Va söt du är, jag tog faktiskt åt mig och du kommer alltid att vara min vän oxå. Ha det bra så hörs vi snart kram

Linda sa...

Ja, jag hoppades att du o några andra skulle ta åt er:))
Kramar