onsdag 14 oktober 2009

Kitty, Kitty, Kitty, Kitty....



Jag hör inget annat här hemma nuförtiden än KITTY...Engla är helt frälst i Hello Kitty! Skulle hon få bestämma så skulle hela hemmet vara inrett med Kitty. Idag när Johan hämta henne från dagis låg hon vaken i vagnen och tjattra om Kitty. Det visade sig att hon fått med sig en jättestor filt från dagis med Kitty på. Överlycklig var hon:)) Men imorgon när den ska lämnas tillbaka till rätt unge på dagis lär hon inte vara lika glad, för hon tror stenhårt att det är hennes...
Tycker hon har massa såna prylar med den där katten,men gud vad saker det finns med just Kitty. Det blir ju inte svårt att köpa ngn julklapp till henne i år iaf:)) Det roligaste med Engla är ju att hon blir överlycklig för mjuka paket. Det är det ju inte många barn som blir direkt. Men hon har också en riktigt bestämd vilja. Hon kan ju inte ha på sig vad som helst. Så länge hon får bestämma så är hon nöjd.

På tal om ngt annat för en stund, så när jag kom till jobbet idag ringde min jobbar kompis till mig o sa att jag var tvungen att komma till omklädningsrummet direkt. Så jag gick dit och där står hon med över en liter färska jordgubbar till mig:)) Snacka om att jag blev glad!!! Så ikväll ska jag drömma mig bort till sommaren och svulla jordgubbar...Mums!!!


2 kommentarer:

marina sa...

Kul att du bloggar igen :)
Men du får nog gå in och ändra lite i den, går inte att se allt som står eftersom en del av texten är rosa som bakgrunden!
kraam

Anonym sa...

Ojdå,det måste jag försöka fixa till då:))