torsdag 22 oktober 2009

Igår var inte en så jättelyckad dag på jobbet direkt...Fick stå o torka spyor på IKEA...En kund som inte hann till toan tydligen...Så jävla äckligt!!!! Inte nog med det så tappade jag bort praktikanten som jag skulle va ansvarig för. Suck!!! Sprang runt som en galning och letade överallt. Hon har inget passerkort så hon kommer inte ut genom personalentren...Efter en missad buss så gav jag upp och drog hem. Orka inte leta längre:) Men, det visade sig att hon åkt hem. Väldigt smart av henne att inte säga till innan...Idag har hon varit som ett plåster på mig hela dan och inte lämnat mig en sekund, efter en ordentlig tillsägelse i morse när hon kom! Så kan det gå:))

Att göra (Måste) Lista:
Ringa om träningen!!!! Får inte vara så jäkla lat längre!!!
Ringa facket!!!!
Ringa om extrajobb! Ska vi ha råd att resa så måste jag dra in mera pengar:))

Inga kommentarer: