måndag 19 oktober 2009

Då var det måndag igen då...



Helgen försvann som vanligt lika fort som den kom...I lördags var Johan & jag på fest hos Heidi & Jonas! Massa folk och riktigt trevligt! Den kvällen avslutades som vanligt på Harrys:)) Där var oxå som vanligt mkt folk att bli trampad av på dansgolvet:)) Men bra musik o stämning hela kvällen!!!
Behöver väl kanske inte ens nämna vad man gjorde igår...Typ INGENTING!!!! Så jäkla bakis som vanligt!!! Blev en slötitt på film där jag somna ifrån slutet. Frukosten bestod av: Pommes och nuggets och maten blev en flottig kebabtallrik:) Kände mej som en uppsvälld ballong igår kväll:))

Idag blev det att vara hemma...Är ju fortfarande genomförkyld och Engla har nog också fått den nu...Envis jäkla förkylning. Men,men ngn gång ska jag väl bli bättre.

Har tillbringat fm med att städa och spela en massa spel med Engla...Hon börjar bli så himla duktig på lotto o andra spel. Jättekul!!!
Sen ringde jag Sanna och så fort min dotter inte får all uppmärksamhet så vänder hon upp o ner på hemmet. Vet inte hur många ggr på per dag som man får plocka in alla hennes kläder till garderoben igen...Hon är verkligen helt galen i kläder!!! Redan!!! Hur ska detta sluta!!???

1 kommentar:

Heidi sa...

Så söt hon är Engla!
Kul att du börjat blogga igen :)
Kram