söndag 18 januari 2009

Jag var bara tvungen att klä ut Loke lite. Fina prinsessan. liten hämnd för att moster lånade ut sminket till Engla..Ha ha ha
Alex-riddaren...
Engla fick låna mosters smink och hade riktigt ql..Inte lika ql att ta bort allt sen dock...



Det var länge sen jag skrev här nu...Igen!!!
Det har hunnit hända en hel del sen sist. Johan fick sparken från sitt jobb, p ga arbetsbrist. Men samma dag som han skulle börja sin arbetslöshet fick han ett nytt jobb i nkpg:) Och jag jobbar på Ikea nu o städar. Vi har med andra ord haft en jäkla tur i dessa tider....
Så nu är det fullt upp igen. Skolat in Engla på dagis igen. Gick hur bra som helst. Räckte med två tim typ så var det klart. Hon bryr sig inte ett skit om mig på dagis:) Röjer järnet.

Sen har Engla o jag fyllt år oxå...Engla 2 o jag 27. Börjar närma mig 30 usch. Igår var det kalas hela dagen. Hela familjen var helt slut på kvällen när dem sista gick:) Engla fick ännu mera prinsess saker och hellokitty självklart som hon älskar...

4 kommentarer:

Angelica Johansson sa...

Vart jobbar johan nu då? Haha sötaste barnen, efter Elias klart ;)

Linda sa...

hi hi ja dem är sååå söta så:)
Johan jobbar på quill. Typ lager..

Angelica Johansson sa...

okej, vad skönt att han fick jobb iaf =)Är ju så svårt i dagens läge.

Anonym sa...

Hallå vännen!!
ja jäklar vilken tur ni har haft, vi har båda förlorat jobben här men för min del gör det inget då jag bara mår dåligt där ju så nu kan jag plugga och sen så ska vi flytta hemåt oxå så snart är vi vänner på heltid igen eller deltid =) Grattis i efterskott oxå glömde ringa till dig på din dag.
Kram Tina