måndag 8 december 2008

Panndunk....lite kanske....

Fan, vilket party det blev till slut i lör...Hade supertrevligt först hos svärfar. Gratis dricka är farligt kan jag lova. Drack väl typ två vinare själv. Sen blev det som alltid när Linda fått i sig lite att dricka att jag måste dansa:) Så efter lite tjat så fick jag med mig både Johan, hans pappa och sambo och Johans farbror med fru:) Så festen fortsatte på Harrys!!! Riktigt ql faktiskt...
Men igår var det inte alls lika ql. Aj aj aj vad dålig jag var hela jäkla dagen var förstörd. Rejält bakfull, men det var det värt så här i efterhand:=)
Ja, nu ska jag ta tag i mitt hem för igår blev inget gjort. Storstädning,tvätta och leka med barnen står på schemat idag...Usch ,vill hellre gå o sova men sånt är livet...

1 kommentar:

Anonym sa...

lr hur visst är jag en puma hahaha
Jo här är det bra förutom att Ilkka ligger dunderförkyld och jag hoppas att vi andra inte får det.
Kul med baksmälla då mohahaha =)

Kramiz