torsdag 11 december 2008

Hur tänker dagis????

Inga förändringar alls här hemma när det gäller sjuka barn tyvärr:(
En sak som jag gått och grubblat på ett par dgr är hur dagis kan välja att ha luciatåg ute...????
Vi ska nämligen ha det på barnens dagis imorgon em...Men jag tycker det är skit ärligt talat. Hur ska man trycka på dem stackars barnen tomtekläder m.m. över ytterkläderna???? Personalen sa att det är ju bara att köpa ett par stl större...Hmmm! Dem ska väl kunna röra sig oxå lr?
Blir sååå irriterad. Tv och press ska tydligen vara där oxå och titta på våra små michelingubbar:) Det blir ju en upplevelse. För våran del blir det en snabbvisit bara, för barnen är ju som sagt inte friska än, så det är inte så ql att stå ute med dem i kylan!

Ska fota mina barn imorgon o sätta ut här om jag kommer ihåg KAMERAN!!!! Inte glömma!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är ju helt sjukt, min kompis dotters dagis hade utelucia idag i minusgrader helt flummigt ju.
märkligt är det. Hoppas barnen mår bättre snart.
kramen på er alla