söndag 23 november 2008

Im back again!!!

Ja, nu är jag tillbaka IGEN:)) Har inte orkat med att blogga på ett tag, men nu ska jag försöka skärpa mig...
Helgen har varit rätt lugn. Gick på bio i fre. Världens sämsta skitfilm. Rallybrudar!!!! Ohh, my good så dålig den var. Kollade på klockan typ halva filmen. Trodde aldrig den skulle ta slut.
Igår var en riktigt skön slappar dag, men långtråkig oxå för den delen. Min lillebror var och hälsade på. Trevligt! Inte var dag man ser honom om man säger så:))
Idag har jag bjudit syrran med familj på middag. Det blev kalops! Gott! Till efterrätt blev det en lyckad kladdkaka för en gång skull...Såg illa ut ett tag, men den klarade sig:))
Ja, det var lite om min helg det! Ikväll blir det att kolla på ARN 2. Den hoppas jag är bra!!!Gillade 1:an iaf.
Kramar på er!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tebax kompis =)
Låter smarrig med kalops, själv gjorde jag potatisgratäng och stekte på lite fläskottletter idag.
Hoppas ni mår bra, jag mår iallafall mycket bättre.
Jag slår en signal nån dag.
Kram vännen

Anonym sa...

HURRA ett inlägg =)