söndag 5 oktober 2008

Bio & Monopol

Igår hade jag en supermysig dag med min son. Vi var först på mc donalds och käka sen gick vi på bio och såg mamma mu och kråkan...Blev ett par skratt från Alex under filmen:))
Det ska vi verkligen göra oftare, bara jag o han. Det var såååå mysigt!!!
Efter det var syrran sugen på att festa lite:)) Hon tjatade med mig till slut...Vi hamnade hos Carro & Jeremy i Ekholmen. Där drack vi lite och spelade monopol. Riktigt trevligt! Tanken var ju att vi skulle festa vidare på Harrys, Men det slutade med att vi var alldeles för trötta och hungriga så vi fortsatte hem med bussen istället. Vilket jag inte ångrar idag. Hade mått ännu värre idag annars. Plus att man har alla pengar kvar idag ännu bättre:))
Idag har det varit en riktig slappar dag....Skitväder!

Inga kommentarer: