torsdag 2 oktober 2008

Baka!!!!

Skitväder ute....Två snoriga barn...Vad göra? Jo, då bakar man:) Passade på att få lite egentid med Alex när Engla sov. Vi bakade riktigt smarriga chokladmuffins och en sockerkaka. Ska tilläga att jag är värdelös på att baka. Men jag lyckades för en gång skull. När Engla vaknade så fikade vi. Jag sa till Engla att hon skulle få kaka så hon sprang till köket. Jag la fram en muffins till henne och hon bara stirrade på den. Hon vägrade att smaka. Kastade i väg den. Då tog jag fram ett helt vanligt bragokex och då log hon med hela ansiktet. Det var en riktig kaka tyckte hon. Snacka om otacksam:))
Börjar få världens skitvärk i lederna nu oxå...Fick hoppa över träningen idag. Har nog inflammation i båda armarna och ryggen. Då vill jag inte gärna träna för det förvärrar bara saken. Ska kanske ta tag i att ringa dr och få lite nya mediciner...Orkar bara inte.

Inga kommentarer: