tisdag 30 september 2008

Vart tar tiden vägen???


Nu var det ett par dagar sedan jag skrev här...Tiden bara rinner iväg fast man går hemma. Fattar ingenting. Jag har hunnit vara på både smyckesparty och sminkparty:)) Smyckena var jättefina och till skapliga priser, men däremot sminket...Jäklar vad dyrt. Typ en ögonskugga för endast 574 kr. Inte i min prisklass direkt...På tal om smink hade jag precis storstädning inne i badrumsskåpen. Behövdes verkligen kan jag lova. En hel påse med gamla saker kastades. Men iaf jag hann bara vända bort huvet så hade Engla fått tag i min ögonskugga och jag lovar hela hennes ansikte var fullt med det:)) Man kunde inte bli arg för hon såg så oskyldig ut. Det ska ju börjas i tid. Synd att jag var så snabb att ta bort det. Hade ju varit ett kul kort att sätta ut här annars. Men det kommer väl fler bus från henne:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Neo han snodde min mascara för ett tag sen , han hade målat sig så fin så.